Course Information Semester Course Code Course Title T+P+L Credit ECTS 1 04411005 Writing Skils I 3+0+0 5 5 Course Details Language : Turkish Level : Bachelor's Degree Department / Program : Translation and Interpreting Arabic Mode of Delivery : Face to Face Type : Compulsory Objectives : Teaching writing features and gaining writing skillsintended. Content : Spelling and writing skills. Methods & Techniques : Prerequisites and co-requisities : None Course Coordinator : None Name of Lecturers : Asist Prof. Ramazan SÖNMEZ Assistants : None Work Placement(s) : No Recommended or Required Reading Resources : ????????? Arapça Tabirler Ramazan Sönmez Konya 2022. Course Category Field 100% In-Term Study Informations In-Term Studies Quantity Percentage Mid-terms 1 40% Final examination 1 60% Total 2 100% Activity Informations Activities Quantity Duration Total Work Load Course Duration 14 3 42 Hours for off-the-c.r.stud 14 2 28 Mid-terms 1 5 5 Final examination 1 8 8 Total Work Load ECTS: 5 83 Course Learning Outcomes Upon the successful completion of this course, students will be able to: No Learning Outcomes 1 learn to write arabic. 2 Improves Arabic writing skills. Weekly Detailed Course Contents Week Topics 1 Hemze’nin başta ortada ve sonda yazılışları öğretildi. Hangi durumlarda Elif,Nekra ve Müstakil olarak yazılır? 2 Vasıl ve Katı’ Hemzelerinin tanımı ve özellikleri üzerinde duruldu. Vasıl hemzesiolan isim ve filler hangilerinin olduğu belirtildi. Katı’ hemzesi hangi isim harf vefillerde olması gerektiği öğretildi. Konularla ilgili bol örnek yazıldı ve ödev verildi. 3 Ne zaman noktalı yazılır, ne zaman noktasız yazılır örneklerle izahedildi. 4 -e rağmen ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı. .... sebebiyle ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı.Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıpdoğrusu yazıldı. 5 Ama ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı.Çünkü ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı. 6 Ancak ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı. Dolayısıyla ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı. 7 ... olduğu kesindir kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı.... mümkündür kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı.... muhtemeldir kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı. 8 buna göre kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı.buna uygun olarak kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerineyazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde duruluptashih yapılıp doğrusu yazıldı. 9 sırasında, esnasında kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. Ayrıca, bunun yanında ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. 10 Küçümsenmemesi gerekir, dikkate değer, yabana atılmaz kalıplarıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. 11 Her ne zaman, her seferinde, her defasında ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. fakat, ama, oysa ile başlayan en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. 12 eşi benzeri olmayan/benzersiz/eşsiz kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. kaçınılmaz/gerekli/zorunlu kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. 13 dahası kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. bir taraftan ... diğer taraftan kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. 14 buna bağlı olarak, bunun üzerine kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. bunun sonucu/neticesi kalıbıyla en az beş cümle okundu. Öğrencilerin defterlerine yazdırıldı. Sıra ile bir öğrenciye tahtaya yazdırıldı ve hatalar üzerinde durulup tashih yapılıp doğrusu yazıldı. Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11P12P13P14P15P16P17 All 254552 C1 C2 bbb