Course Information Semester Course Code Course Title T+P+L Credit ECTS 6 01960100 Auditory Rehabilitation Applications 2+0+2 3 3 Course Details Language : Turkish Level : Bachelor's Degree Department / Program : Audiology Mode of Delivery : Face to Face Type : Compulsory Objectives : The aim of this course is to provide students with theoretical knowledge and practical skills that will enable them to prepare an appropriate activity program for use in auditory rehabilitation and practice. Content : According to the educational diagnosis and evaluation results, preparing and writing an activity program that includes the type and degree of hearing loss and the appropriate activity name, purpose, duration, material, application, results and evaluations for the child's development, preparing an auditory rehabilitation program (IEP and IEP preparation), hearing impaired support detailed examination of the education program (prepared by the Ministry of National Education). Methods & Techniques : Prerequisites and co-requisities : None Course Coordinator : None Name of Lecturers : Asist Prof. İclal ŞAN Assistants : None Work Placement(s) : No Recommended or Required Reading Resources : Şahin, S., Yaban, E. H., Acar, E. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları (BEP), Bireyselleştirilmiş Öğretim Programları (BÖP). Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim (Ed: Necate Baykoç), Eğiten Kitap Yayıncılık, 2015, s. 69-86.Şan, İ. İşitme Engellilerde İletişim Yöntemleri. Ders Notları.Yücel, E. İşitme Engelli Çocuklar. Özel Gereksinimli Çocuklar (Ed: Nilgün Metin), Maya Akademi Yayınevi, 2012, s. 109-141.Belgin, E., Yücel, E. İşitme Kayıplı Çocuklar ve Eğitimleri. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim (Ed: Necate Baykoç), Eğiten Kitap Yayıncılık, 2015, s. 185-190.Okullarımızda Neden Niçin Nasıl Kaynaştırma: Yönetici, Öğretmen ve Aile Kılavuzu. Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim Rehberlik ve Danışma Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, Eylül 2010.MEB Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği Course Category Health 100% In-Term Study Informations In-Term Studies Quantity Percentage Mid-terms 1 40% Final examination 1 60% Total 2 100% Activity Informations Activities Quantity Duration Total Work Load Course Duration 14 2 28 Hours for off-the-c.r.stud 14 2 28 Assignments 4 2 8 Laboratory 4 5 20 Total Work Load ECTS: 3 84 Course Learning Outcomes Upon the successful completion of this course, students will be able to: No Learning Outcomes 1 İşitsel rehabilitasyon eğitim programı hazırlamada gelişmeleri 2 İşitsel rehabilitasyonda etkinlik programı yazmada gelişmeleri Weekly Detailed Course Contents Week Topics 1 İşitsel rehabilitasyon programı hazırlama (BEP ve BÖP hazırlama) ilke ve yöntemleri, yazım özellikleri 2 İşitsel rehabilitasyon programı hazırlama (BEP ve BÖP hazırlama) ilke ve yöntemleri, yazım özellikleri 3 İşitsel rehabilitasyon programı hazırlama (BEP ve BÖP hazırlama) ilke ve yöntemleri, yazım özellikleri 4 İşitsel rehabilitasyon programı hazırlama (BEP ve BÖP hazırlama) ilke ve yöntemleri, yazım özellikleri 5 İşitsel rehabilitasyon programı hazırlama (BEP ve BÖP hazırlama) ilke ve yöntemleri, yazım özellikleri 6 İşitme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Destek Eğitim Programı 7 İşitme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Destek Eğitim Programı 8 Ara Sınav 9 İşitme kayıplı çocukların işitsel rehabilitasyonunda kullanılmak üzere materyal geliştirme (oyun ve oyuncak) yöntemleri, ilkeleri, materyal türleri, malzemeler 10 İşitme kayıplı çocukların işitsel rehabilitasyonunda kullanılmak üzere materyal geliştirme (oyun ve oyuncak) yöntemleri, ilkeleri, materyal türleri, malzemeler 11 İşitsel rehabilitasyon etkinlik programı hazırlama uygulamaları 12 İşitsel rehabilitasyon etkinlik programı hazırlama uygulamaları 13 İşitsel rehabilitasyon etkinlik programı hazırlama uygulamaları 14 İşitsel rehabilitasyon etkinlik programı hazırlama uygulamaları 15 İşitsel rehabilitasyon etkinlik programı hazırlama uygulamaları 16 Dönem sonu sınavı Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11 All 54555355545 C1 C2 bbb