KTO Karatay Üniversitesi Kurumsal İletişim ve Tanıtım Direktörlüğü, üniversitenin tüm birimleri ve paydaşları nezdinde kurumsal itibarını korumak ve yükseltmek amacıyla çalışmalarını yürütmektedir. Direktörlüğümüz tüm bu unsurlar arasında doğru bilgi akışını sağlamakta, üniversitenin misyon ve vizyonu ile temel değerlerine uygun iletişim, reklam, tanıtım ve medya faaliyetlerini yürütmektedir. Tüm iletişim modüllerini içeren ve her yıl hazırlanan “Kurumsal İletişim Stratejik Planı” direktörlüğümüzün çalışma plan, program ve takvimini içermektedir. Kurumsal itibar yönetimi, kurumsal marka, reklam ve imaj yönetimi, kriz iletişimi yönetimi, gündem yönetimi, halkla ilişkiler yönetimi, medya ilişkileri yönetimi, üst yönetici ilişkileri yönetimi direktörlüğümüzün ana faaliyetleri arasında yer almaktadır. Kurumsal İletişim ve Tanıtım Direktörlüğü, KTO Karatay Üniversitesi organizasyon yapısı kapsamında Tanıtım Ofisi ile Halkla İlişkiler Ofisini bünyesinde barındırmaktadır. Ayrıca üniversite içerisinde gerçekleştirilen organizasyon ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerine de destek verilmektedir. Direktörlüğümüzün vizyonu; üniversitenin temel vizyonuna bağlı olarak ulusalda marka değeri yüksek, Türkiye’nin her yerinde bilinirliği olan, ulusal basında düzenli ve sürekli haberleri yer alan bir üniversite oluşturmaktır. KTO Karatay Üniversitesi’nin dışa açılan yüzünü temsil eden Kurumsal İletişim ve Tanıtım Direktörlüğü, üniversitenin dinamik büyüme yapısı ekseninde sorumluluk bilinciyle çalışmalarını sürdürmektedir. GÖREV ALANLARI Kurumsal İtibar Yönetimi Kurumsal Marka, Reklam ve İmaj Yönetimi Gündem Yönetimi Halkla İlişkiler Yönetimi Medya İlişkileri Yönetimi Aday Öğrenci İlişkileri Yönetimi