1. Kalite Nedir? “Bir hizmetin, hizmetten yararlanan herkesin beklentilerini ve ihtiyaçlarını karşılayabilme yeteneğidir.” “Memnuniyettir.” “Süreçtir.” “Yatırımdır.” “Kusursuzluk ve mükemmeliyet anlayışına sistemli bir yaklaşımdır.” “Şartlara uygunluktur.” ISO’ya göre kalite; “Bir mal ya da hizmetin belirli bir gerekliliği karşılayabilme yeteneklerini ortaya koyan karakteristiklerin tümüdür.” 2. Doküman Talebi Nasıl Yapılır? Birim Kalite Sorumluları tarafından https://kalite.karatay.edu.tr/kys/ adresine e-mail ve tek şifre ile giriş yapılarak doküman talepleri yapılmaktadır. Talepler aynı gün içerisinde Strateji ve Kalite Yönetim Ofisi tarafından değerlendirilmektedir. 3. Nasıl İç Denetçi Olabilirim? İç Denetçi Eğitimi alarak bu unvana sahip olunabilmektedir. 4. Stratejik Planlama Nedir? Üniversitenin; kalkınma planları, programlar, ilgili mevzuat ve benimsediği temel ilkeler kapsamında geleceğe ilişkin misyon ve vizyonlarını oluşturmak, stratejik amaçlar ve ölçülebilir hedefler belirlemek, performanslarını önceden belirlenmiş olan göstergeler doğrultusunda ölçmek ve bu sürecin izleme ve değerlendirmesini yapmak amacıyla katılımcı yöntemlerle stratejik plan hazırlama ve ilgili performans göstergelerini sürekli izleme sürecidir. 5. Akreditasyon Nedir? Bir akreditasyon kuruluşu tarafından belirli bir alanda önceden belirlenmiş, akademik ve alana özgü standartların bir yükseköğretim programı tarafından karşılanıp karşılanmadığını ölçen değerlendirme ve dış kalite güvence sürecini ifade etmektedir.