1. Dilekçe verme süreci için nasıl yol izleyebilirim? Dilekçeler kurum içi ve kurum dışı olarak iki şekilde alınmaktadır. Kurum içinde bulunan akademik ve idari personel e-imzaya sahip ise Elektronik Belge Yönetim Sistemi üzerinden Rektörlüğe veya Genel Sekreterliğe hitaben kendi e-imzasını kullanarak talebini iletebilir. Kurum dışından dilekçe vermek isteyenler ya da e-imzaya sahip olmayanlar Rektörlüğe veya Genel Sekreterliğe hitaben taleplerini yazarak ıslak imzalı, tarih ve iletişim bilgilerinin de yer aldığı şekilde dilekçelerini elden Yazı İşleri ve Kargo Ofisi’ne verebilirler. Bununla birlikte PDF formatında e-posta yolu ile ([email protected]) gönderim de mümkündür. 2. Elektronik Belge Yönetim Sistemi üzerinde yer alan hatayı nasıl çözebilirim? Sistem üzerinde yer alan hatanın ekran görüntüsü alınarak sistem yöneticisine e-posta yolu ([email protected]) ile gönderilmelidir. 3. E-İmzayı nasıl talep edebilirim? Belirlenen kurallar çerçevesinde akademik ve idari personelimize e-imza verilmektedir. İlgili kişi başvurusunu TÜRKTRUST Nitelikli Elektronik Sertifika Sahibi Taahhütnamesini (kalite.karatay.edu.tr adresinde “Formlar” kısmında taahhütname yer almaktadır.) ıslak imzalı bir şekilde doldurarak ayrıca nüfus cüzdanı kimlik fotokopisinin altına cep telefonu ve e-posta adresini yazarak elden Yazı İşleri ve Kargo Ofisi’ne ulaştırması gerekmektedir. Ücretsiz olarak e-imza verilmeyen personel için anlaşmalı olunan firmaya yönlendirme yapılmaktadır. 4. Ödemeli kargolar için nasıl yol izleyebilirim? Kargo Birimine gelen ödemeli kargolar için kargo sahibine bilgi verilmekte olup kargo sahibinin ya da kargoyu teslim alacak ilgili kişinin Kargo Birimine gelerek ödeme işlemini bizzat kendisinin yapması gerekmektedir. 5. Kargo Birimi kimlere hizmet vermektedir? Üniversite adına gelen-giden kargolar ve akademik/idari personelin şahsına gelen kargolar için hizmet verilmektedir. Kargo Birimi, bunun haricinde hizmet vermemektedir.