Kurumlar da tıpkı insanlar gibi bir kimliğe sahiptir. Nasıl ki insanlar kimlikleriyle birbirlerinden ayırt ediliyorsa, kurumlar da kimlikleri sayesinde diğerlerinden ayırt edilebilir ve farklarını ortaya koyabilir. Kurumsal kimlik; kurumun kim olduğunu, ne olduğunu, çevrenin ve dünyanın onu nasıl gördüğünü belirlemektedir. Kurumsal kimlik, kurum felsefesi, kurumsal davranış, kurumsal iletişim ve kurumsal tasarı gibi öğeleri içerir. Başarılı bir imajın arkasında başarılı bir kurum kimliği vardır. Başarılı bir kurum kimliği de sadece iyi bir görsel tanıtım sayesinde değil, kurum felsefesi, kurumsal davranış, kurumsal tasarım ve kurumsal iletişimin bileşkesinden ve bu unsurların en doğru biçimde hedef kitleye aktarımından oluşmaktadır. Bu doğrultuda kurumsal iletişim, kurumsal davranış ve görsel detaylar KTO Karatay Üniversitesi’nin kurumsal kimliğini oluşturmakta olup “KTO Karatay Üniversitesi Kurumsal Kimlik Kılavuzu” iletişim faaliyetlerindeki en önemli araçtır. KURUMSAL KİMLİK KTO Karatay Üniversitesi Kurumsal Kimlik Kılavuzu'nu görmek veya indirmek için tıklayınız. KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ LOGOSU KTO Karatay Üniversitesi vektörel logosunu indirmek için tıklayınız. KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ KURUMSAL KARTVİZİT ŞABLONU KTO Karatay Üniversitesi kurumsal kartvizit şablonunu indirmek için tıklayınız. KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ KURUMSAL SUNUMU KTO Karatay Üniversitesi kurumsal sunumunu indirmek için tıklayınız.