KTO Karatay Üniversitesi, tüm hizmetlerinin temelinde yer alan paydaşlarının memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı ve sürdürülebilirliğini sağlamayı amaçlar. Hizmetlerini planlarken ve uygularken paydaş odaklı yaklaşım benimsemeyi Paydaşlarını tanımayı, onların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz etmeyi, bu ihtiyaç ve beklentileri tam zamanında karşılayarak, yüksek paydaş memnuniyetini sağlamayı, bu faaliyetleri sürekli ve sistematik olarak iyileştirmeyi Paydaşlarından geri bildirim alma kanallarını sürekli geliştirmeyi Geri bildirimleri adillik, tarafsızlık ve gizlilik ilkesi ile değerlendirmeyi, çözüm için gerekli desteği vermeyi ve sorunun kökenlerini bularak benzer sorunların tekrar yaşanmaması için gerekli süreç iyileştirmelerini yapmayı KTO Karatay Üniversitesi Kalite Politikası ve temel değerleri ile uyumlu olarak, eğitim-öğretim ve diğer hizmet faaliyetleri kapsamında yer alan standartlara ve yasal mevzuatlara uygun bir şekilde hizmet sunmayı Paydaş memnuniyeti çalışmalarının etkili biçimde yerine getirilmesi için gerekli tüm kaynakları temin etmeyi taahhüt eder.