Dersin Ayrıntıları Yarıyıl Kodu Adı T+U+L Kredi AKTS 8 04380029 Dijital Pazarlama ve Marka Yönetimi 3+0+0 4 4 Dersin Detayları Dili : Türkçe Düzeyi : Lisans Bölümü / Programı : İletişim ve Tasarımı Öğrenim Türü : Örgün Öğretim Türü : Zorunlu Amacı : Dersin amacı öğrencilerin dijital çağda pazarlamanın temellerini öğrenmesini sağlamaktır. İçeriği : Dijital Pazarlamanın Temelleri, Dijital Pazarlama Stratejileri ve Taktikleri Yöntem ve Teknikleri : Ön Koşulları : Yok Koordinatörü : Yok Dersi Verenler : Dr. Öğr. Üyesi Bülent BİNGÖL Yardımcıları : Yok Staj Durumu : Yok Dersin Kaynakları Kaynaklar : 1. Stokes, R., eMarketing: The Essential Guide To Digital Marketing, Quirk Education Pty (Ltd).2. Ryan, D and Jones, C. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation, 2nd Ed.3. WSI, Digital Minds: 12 Things Every Business Needs to Know About Digital Marketing Yarıyıl Çalışma Bilgileri Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı Ara Sınav 1 %40 Yarıyıl Sonu Sınavı 1 %60 Toplam 2 %100 Etkinlik Bilgileri Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat) Ders Süresi 14 3 42 Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 3 42 Ara Sınavlar 1 16 16 Yarıyıl Sonu Sınavı 1 20 20 Toplam İş Yükü AKTS: 4 120 Ders Konuları Hafta Konu 1 Dijital Pazarlamaya Giriş 2 Dijital Pazarlama ve Temel Kavramlar 3 Dijital Varlıklar ve Kullanıcı Deneyimi 4 Dijital Pazarlamada Ölçümleme 5 Örnek Olay İncelemesi 6 İçerik Pazarlaması & Video Pazarlama 7 Arama Motoru Optimizasyonu 8 Ara Sınav 9 Sosyal Medya Pazarlaması 10 İnternet Reklamcılığı & Arama Motoru Reklamcılığı 11 Müşteri İlişkileri Yönetimi & E-Posta Pazarlaması 12 Örnek Olay İncelemesi 13 Mobil Pazarlama 14 Oyunlaştırma & Büyüme Stratejileri 15 Grup Sunumları 16 Final Sınavı Dersin Program Çıktılarına Katkısı P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11P12 Tüm Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek