İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
Dersin Ayrıntıları
Yarıyıl Kodu Adı T+U+L Kredi AKTS
8 05180801 Bitirme Projesi 3+2+0 4 8
Dersin Detayları
Dili : Türkçe
Düzeyi : Lisans
Bölümü / Programı : Elektrik-Elektronik Mühendisliği
Öğrenim Türü : Örgün Öğretim
Türü : Zorunlu
Amacı : Bu araştırma projesi öğretmeyi amaçlamaktadır.
sunum becerilerini geliştirmek.
İçeriği : Bu, kıdemli tasarım projesi dizisinde ilk derstir. Vurgu üzerine yerleştirilir
tasarım ekibi oluşturma, proje tanımlama ve bir fizibilite çalışmasının üretilmesi. bir
Bir danışman gözetimi altında bağımsız çalışma: Keşfetme araştırması ve
Üst düzey bir tasarım projesi için uygun potansiyel bir çalışma alanı tanımlamak. Bir tanıma
Elektrik ve elektronik mühendisliğinde seçilen çalışma alanından belirli bir problem.
Bu çalışmadan elde edilen sonuçlar bir tasarım projesi şeklinde belgelenmiş ve sunulmuştur.
işlevsel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri içeren öneri ve sözlü sunum
Uygulanan ve ayrıntılı proje görevleri planı. Projenin tasarımı ve uygulanması.
Sonuçların hem yazılı hem de sözlü olarak sunumu
Yöntem ve Teknikleri :
Ön Koşulları : Yok
Koordinatörü : Doç. Dr. Hulusi AÇIKGÖZ
Dersi Verenler : Yok
Yardımcıları : Yok
Staj Durumu : Yok
Dersin Kaynakları
Kaynaklar : Kaynaklar seçilen projeye göre proje koordinatörü tarafından ilan edilecektir.
Ders Yapısı
Mühendislik Bilimleri %50
Mühendislik Tasarımı %50
Yarıyıl Çalışma Bilgileri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Proje 1 %100
Toplam 1 %100
Etkinlik Bilgileri
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 1 14
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 3 42
Sunum/Seminer Hazırlama 1 6 6
Laboratuvar 14 4 56
Proje 14 2 28
Toplam İş Yükü AKTS: 8 146
Öğrenme Çıktıları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra Açıklama
1 Bilgi iletişim protokollerini ve standartlarını bilmeli, protokol seçimi yapabilmeli
2 Elektronik sistemleri için kullanıcı arayüzü programları yazabilmeli
3 Grup çalışmalarına yatkın olabilmeli ve mesleki etik kurallarını bilmeli
4 Ülkemizin gelecek öngörüsü, öncelikli bilimsel ve teknolojik gelişme alanları ve hedefleri hakkında bilgi sahibi olmalı
5 İnternette patent ve literatür araştırması yapabilmeli
6 Rapor, makale, teknik doküman hazırlayabilmeli ve sunabilmeli
7 Temel bilimlerin ve teknolojinin güncel durumuna göre yenilikçi çözümler önerebilmeli
8 Ability to transfer the domain knowledge in written and verbal form
9 Ability to criticize the obtained knowledge and skills
10 Ability to work independently and assume responsibility
11 Ability to work in a team Any other abilities that will be gained would be added according to
Ders Konuları
Hafta Konu
1 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
2 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
3 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
4 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
5 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
6 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
7 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
8 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
9 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
10 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
11 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
12 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
13 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
14 Bu çalışmanın sonuçları, uygulanacak fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimleri ve ayrıntılı proje görevleri planını içeren bir tasarım projesi önerisi ve sözlü sunum biçiminde belgelenmekte ve sunulmaktadır.
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11
Tüm
Ö1
Ö2
Ö3
Ö4
Ö5
Ö6
Ö7
Ö8
Ö9
Ö10
Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek