İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
Dersin Ayrıntıları
Yarıyıl Kodu Adı T+U+L Kredi AKTS
2 99900013 Yabancı Dil (İngilizce) II 2+0+0 2 2
Dersin Detayları
Dili : İngilizce
Düzeyi : Lisans
Bölümü / Programı : Çocuk Gelişimi
Öğrenim Türü : Örgün Öğretim
Türü : Zorunlu
Amacı : İngilizce diline ait gramer kurallarının öğrenilmesi, uygulanılması ve dil yapısı ile ilgili bilgi sahibi olunması, bu dilde okuma, yazma, dinleme ve konuşma yetenekleri oluşturulması ve geliştirilmesidir.
İçeriği : Temel seviyede dilbilgisi; konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerileri ile kelime bilgisi
Yöntem ve Teknikleri :
Ön Koşulları : Yok
Koordinatörü : Yok
Dersi Verenler : Öğr.Gör. İsmail Pişer
Yardımcıları : Yok
Staj Durumu : Yok
Dersin Kaynakları
Kaynaklar : Speak Out Elementary (Second Edition)
Ders Notları : Speak Out Elementary (Second Edition)
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler %0
Mühendislik Bilimleri %0
Mühendislik Tasarımı %0
Sosyal Bilimler %100
Eğitim Bilimleri %0
Fen Bilimleri %0
Sağlık Bilimleri %0
Alan Bilgisi %0
Yarıyıl Çalışma Bilgileri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 %40
Ödev 1 %10
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 %50
Toplam 3 %100
Etkinlik Bilgileri
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 3 42
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 2 28
Ödevler 1 6 6
Ara Sınavlar 1 6 6
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 8 8
Toplam İş Yükü AKTS: 2 90
Öğrenme Çıktıları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra Açıklama
1 Öğrenciler çok kültürlülük bağlamında yürütülecek alıştırmalar, metinler ve diyaloglar sayesinde hedef dilde başlangıç seviyesinde yazılı ve sözlü iletişim kurabilecekler.
2 Küresel dünyanın farklılıkları konusunda bilgi edinecekler.
3 Öğrenciler hedef dilde kendilerini ifade edebilecek derecede dil bilgisine sahip olabilecekler.
4 Öğrenciler gerekli okuma stratejilerini öğrenerek hedef dildeki okuma parçalarında kullanabilecekler.
Ders Konuları
Hafta Konu
1 ÜNİTE 6, Geçmiş zaman hakkında konuşma, BE fiilinin geçmiş zaman formunun verilmesi. Tarih ve zaman ifadelerinin kullanımı. Geçmiş zamanın düzenli fiiller ile kullanılması. Hayat hikayelerinin geçmiş zaman kullanılarak anlatılması.
2 ÜNİTE 7, Tatiller, karşılaştırma yapma ve üstünlük derecelerini belirtme, ulaşımla ilgili sıfatlar ve yer bildiren kelimeler. Asya etrafında bisiklet ile turlama ile ilgili makalenin okunması.
3 Ünite 7, Tatiller, Yön tarif etme, yerler, cümle vurgusu, Liverpool hakkında okuma yapma.
4 Ünite 8, Şimdiki zaman konusunun anlatılması. Fiiller ile edatların ve edatlar ile artikellerin kullanımı. İnsanların sosyal medyada kullandıkları dil hakkında bir araştırma okuma.
5 ÜNİTE 8, Geniş zaman ve şimdiki zaman kullanımlarının ve farklarının verilmesi. Fiziksel görünüşler ve filmler hakkında konuşma.
6 Genel bir tekrar yapılması.
7 Ara sınav
8 Ünite 9, Ulaşım, "Can/cannot", "have to/don't have to" kullanımlarının verilmesi. İlgili sıfatların sunulması. Mexico City hakkında makalenin okunması.
9 Ünite 9, Ulaşım. A/an/the kullanımlarının verilmesi. Ulaşımda kullanılan kelime öbeklerinin, özür dileme ve mazeret bildirme kalıplarının aktarılması. Farklı yerlere ulaşım ile ilgili okuma yapılması.
10 UNİTE 10, Planlar, "be going to/will/might/would like to" kullanımlarının verilmesi. Öneride bulunma ifadeleri ve "get" ile birlikte kullanılan söz öbeklerinin sunulması.
11 Ünite 11, Sağlık. "Should" ve "shouldn't" kullanımları. Belirli zarfların ve hareket bildiren fiillerin verilmesi. Yardım teklifi etmeyi öğretme.
12 Ünite 12, Deneyimler. "Present perfect" konusunun "past simple" ile birlikte verilmesi. Deneyimler hakkında konuşma. Telefonda konuşurken kullanılan ifadeler.
13 Tekrar haftası
14 Final sınavı
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11P12P13P14P15
Tüm 34
Ö1 33
Ö2 33
Ö3 33
Ö4 33
Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek