Dersin Ayrıntıları Yarıyıl Kodu Adı T+U+L Kredi AKTS 2 99900013 Yabancı Dil (İngilizce) II 2+0+0 2 2 Dersin Detayları Dili : İngilizce Düzeyi : Ön Lisans Bölümü / Programı : Anestezi Öğrenim Türü : Örgün Öğretim Türü : Zorunlu Amacı : Öğrencilere kendi meslekleriyle ilgili temel akademik calısmaları yaparken gerekli olan seviyede ingilizce öğretmektir. Öğrenciler bunun için akademik makaleler incelerler ve okuma, yazma, dinleme ve konuşma etkinlikleri yaparlar. CEF (Common European Frame ) doğrultusunda öğrencileri A2 seviyesine getirmek. İçeriği : İngilizce dilbilgisinin temel özellikleri, kelime bilgisi ve yazma becerisi, konuşma pratikleri, kendilerini ifade etme yeterliliği, okuduğunu ve dinlediğini anlama yetisi. Yöntem ve Teknikleri : Ön Koşulları : Yok Koordinatörü : Yok Dersi Verenler : Öğretim Görevlisi Canan TaşçıÖğretim Görevlisi Dilara Sena Baş Yardımcıları : Yok Staj Durumu : Yok Dersin Kaynakları Kaynaklar : Ders slaytları Ders Notları : Çelik, M. (2018). Progress English Student’s Book. KTO Karatay Üniversitesi Yayınları. Ders Yapısı Sosyal Bilimler %100 Eğitim Bilimleri %100 Yarıyıl Çalışma Bilgileri Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı Ara Sınav 1 %40 Ödev 1 %10 Yarıyıl Sonu Sınavı 1 %50 Toplam 3 %100 Etkinlik Bilgileri Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat) Ders Süresi 14 2 28 Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 1 14 Ara Sınavlar 1 10 10 Yarıyıl Sonu Sınavı 1 10 10 Toplam İş Yükü AKTS: 2 62 Öğrenme Çıktıları Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir: Sıra Açıklama 1 Akademik ortamlarda çalışabilecek düzeyde yabancı dili gelişir 2 Akademik anlamda alanlarıyla ilgili kelime dağarcıkları gelişir Ders Konuları Hafta Konu 1 Derse Giriş 2 Ünite-6 The Whiz-kidSyf:48-49-50Okuma Parçası “Elon Musk”, ‘Simple Past Tense’ alıştırması, –ed ile biten fiillerin telafuz çalışması 3 Ünite-6 The Whiz-kidSyf: 51-52-53Düzensiz fiiller, Düzenli ve düzensiz fiiller ile ilgili alıştırma, -ed ve -ing eki ile biten sıfatlar, duygular üzerine konuşma aktivitesi 4 Ünite-6 The Whiz-kid- Unit-7 Dates to RememberSyf: 54-56-57Sıra sayıları, tarihler, Türk kültürü üzerine bir quiz, ‘Simple Present’ ve ‘Simple Past’ farkı, ‘Simple Past’ soru formu 5 Ünite-7 Dates to RememberSyf: 58-59-60Boşluk doldurma alıştırması, Zaman ifadeleri (in-at-on) Çeşitli biyografilerle ilgili dinleme ve konuşma aktivitesi , Okuma parçası 6 Ünite-7 Hatırlanması Gereken TarihlerSayfa: 62-63-64 (61 isteğe bağlı)‘İlk telgraf ve ilk telefon’, Zarflar üzerine çalışma, Özel gün ve bayramlar hakkında konuşma ve yazma, Konuşma kısmına çalışma 7 Tekrar Haftası 8 Ara Sınav 9 Ünite-8 Are You Hungry?Syf: 66-67-68-69Yiyecekler, Yeme-içme ile ilgili kelime çalışması, Sayılabilir-Sayılamaz isimler, Miktar belirteçleri (some/any/much/many/ a lot of) 10 Miktar Belirteçleri ile ilgili dinleme aktivitesi 11 Ünite-8 Are You Hungry?Syf: 71-72 ‘Containers’, “I like and I’d like” ifadeleri arasındaki fark 12 Ünite-8 Are You Hungry?Syf: (73-74-75 isteğe bağlı)- 76Restoranda sipariş verme 13 Ünite-9 CitiesSyf: 78-79 (80-81 İsteğe bağlı)-82‘Comparatives and Superlatives’, Şehirler üzerine okuma alıştırması 14 Ünite-9 CitiesSyf: (83-84 İsteğe bağlı) 85-86-87Yer-yön tarifi, Şehir ve kasaba ile ilgili kelime çalışması 15 TEKRAR HAFTASI(Syf: 93-98 İsteğe bağlı) 16 FİNAL HAFTASI Dersin Program Çıktılarına Katkısı P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11P12P13P14P15P16P17P18P19P20P21P22 Tüm 5 Ö1 5 Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek