Dersin Ayrıntıları Yarıyıl Kodu Adı T+U+L Kredi AKTS 2 99900013 Yabancı Dil (İngilizce) II 2+0+0 2 2 Dersin Detayları Dili : İngilizce Düzeyi : Ön Lisans Bölümü / Programı : Çocuk Gelişimi Öğrenim Türü : Örgün Öğretim Türü : Zorunlu Amacı : - Başlangıç seviyesinde dil bilgisi ve kelime bilgisi kazanımı- Başlangıç seviyesi okuma ve dinleme parçalarını anlayabilme ve ilgili soruları cevaplayabilme- Temel seviyede sözlü ve yazılı olarak etkin bir iletişim becerisine sahip olabilme İçeriği : Temel seviyede dilbilgisi; konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerileri ile kelime bilgisi Yöntem ve Teknikleri : Ön Koşulları : Yok Koordinatörü : Yok Dersi Verenler : Öğr.Gör. İsmail Pişer Yardımcıları : Yok Staj Durumu : Yok Dersin Kaynakları Kaynaklar : Progress English, Çelik, M. (2018), KTO Karatay University Press. Ders Notları : Progress English Ders Yapısı Matematik ve Temel Bilimler %0 Mühendislik Bilimleri %0 Mühendislik Tasarımı %0 Sosyal Bilimler %80 Eğitim Bilimleri %0 Fen Bilimleri %0 Sağlık Bilimleri %20 Alan Bilgisi %0 Yarıyıl Çalışma Bilgileri Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı Ara Sınav 1 %40 Ödev 1 %10 Yarıyıl Sonu Sınavı 1 %50 Toplam 3 %100 Etkinlik Bilgileri Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat) Ders Süresi 14 2 28 Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 1 14 Ödevler 5 3 15 Ara Sınavlar 1 3 3 Yarıyıl Sonu Sınavı 1 3 3 Toplam İş Yükü AKTS: 2 63 Öğrenme Çıktıları Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir: Sıra Açıklama 1 Bölümsel terminolojiyi etkin bir şekilde kullanılabilecek ve meslek çevresi ile iletişim kurabilecek düzeyde İngilizceye sahip olabilmek. Ders Konuları Hafta Konu 1 Ünite-6, The Whiz-kid, Syf: 48-49-50, Okuma Parçası “Elon Musk”, "Simple Past Tense" alıştırması, –ed ile biten fiiller. 2 Ünite-6, The Whiz-kid, Syf: 51-52-53, Düzensiz fiiller, Düzenli ve düzensiz fiiller ile ilgili alıştırma, -ed ve -ing eki ile biten sıfatlar, duygular üzerine konuşma aktivitesi. 3 Ünite-6, The Whiz-kid, Unit-7, Hatırlanacak tarihler, Syf: 54-56-57, Sıra sayıları, tarihler, Türk kültürü üzerine bir quiz, "Simple Present" ve "Simple Past" farkı, "Simple Past" soru formu. 4 Ünite-7, Hatırlanacak Tarihler, Syf: 58-59-60, Boşluk doldurma alıştırması, Zaman ifadeleri (in-at-on), Çeşitli biyografilerle ilgili dinleme ve konuşma aktivitesi. 5 Ünite-7, Dates to Remember, Syf: 62-63-64 (61 opsiyonel), "The first telegraph and the first telephone", Zarflar, Özel günler ve festivaller hakkında okumak, yazmak ve konuşmak. 6 Ünite-8, "Aç mısın?", Syf: 66-67-68-69, Yiyecekler, Yeme-içme ile ilgili kelime çalışması, Sayılabilir-Sayılamaz isimler, Miktar belirteçleri (some/any/much/many/a few/few/a little/little/a lot of/lotsof) 7 Vize haftası 8 Ünite-8, "Aç mısın?", Syf: 70, Miktar belirteçleri ile ilgili dinleme alıştırması. 9 Ünite-8, "Aç mısın?", Syf: 71-72, "Containers", “I like" ve "I’d like" arasındaki fark. 10 Ünite-8, "Aç mısın?", Syf: 73-74-75, (76 isteğe bağlı), Restoranda sipariş verme. 11 Ünite-9, Şehirler, Syf: 78-79-82, (80-81 İsteğe bağlı), "Comparatives and Superlatives", Şehirler üzerine okuma alıştırması. 12 Ünite-9, Şehirler, Syf: 85-86-87, (83-84 İsteğe bağlı), Yer-yön tarifi, Şehir ve kasaba ile ilgili kelime çalışması. 13 Ünite-10, "Konumun neresi?", Syf: 90-91-92, "Present Continuous Tense". 14 Tekrar Haftası. (Syf: 93-94-95-96-97-98 İsteğe bağlı) Dersin Program Çıktılarına Katkısı P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11P12P13P14P15P16P17P18P19 Tüm 433 Ö1 433 Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek